Nu se accepta inapoierea biletelor si/sau solicitarea contravalorii acestora – Biletele comandate, achitate si livrate valabile pentru un eveniment care se va desfasura si/sau nu a avut anuntata nicio modificare de data/ora/locatie sau artisti nu se mai pot returna.
In cazul amanarii sau anularii unui spectacol se aplica regulile mentionate sectiunea “Retur bilete” prezenta pe pagina avandormozi.ro. avandormozi.ro va instiinta prin afisarea pe avandormozi.ro si/sau prin e-mail toti clientii despre conditiile de returnare a biletelor si de recuperare a contravalorii acestora (in functie de contractele incheiate cu organizatorii evenimentelor, biletele se pot returna la sediul organizatorului, la casieriile salilor indicate de organizatorul spectacolului sau direct la avandormozi.ro – locatiile precum si perioadele de timp ptr returnarea biletelor se vor anunta in prealabil prin intermediul e-mail-ului si/ sau prin afisarea pe avandormozi.ro ).
Biletele deteriorate sau care nu au fost achizitionate prin intemediul avandormozi.ro nu se vor primi catre retur.
In cazul retururilor de bilete la avandormozi.ro (in functie de contractele incheiate cu organizatorii), avandormozi.ro va returna doar contravaloarea biletelor - celelalte costuri suplimentare (ex: de transport = curier sau posta, comisioane bancare, taxe de procesare/management, etc - servicii adiacente si deja prestate in virtutea intrarii in posesie) nu se vor returna/deconta.